Jeg bliver regionsblokeret, selvom jeg er i Danmark

Hvis du får nedenstående fejlmeddelelse, der siger, at du ikke kan se indhold, der hvor du befinder dig, så findes der nogle enkle trin, der kan få dig i gang igen.

 

Start med at undersøge om du er på den korrekte Viaplay-side. Indholdet er nemlig forskelligt fra land til land. Hvis du befinder dig inden for det danske territorie, skal du anvende www.viaplay.dk. Hvis du befinder dig i et af de andre nordiske lande, så anvend landets egen side:

Sverige: www.viaplay.se
Norge: www.viaplay.no
Finland: www.viaplay.fi

Hvis du fortsat får fejlmeddelelsen, så er det ofte browseren, som forårsager problemer. Du bør således sikre dig at browseren er opdateret og at der ikke ligger alt for mange tunge midlertidige filer på den. Du kan læse om, hvordan du rydder op i de midlertidige filer her.

Oplever du fortsat problemer, så anvend i stedet en anden browser.

Opstår fejlen selvom du har har fulgt ovenstående vejledning, kan det skyldes, at din computer placerer din position i et forkert land, eller at din enhed er sat til en forkert tidszone. Dette kan du læse mere om her.

Var denne artikel til hjælp?
2