Samarbejde med Telenor

Samarbejdet med Telenor gør det muligt for dig at nyde godt af vores brede udvalg af serier og film omkostningsfrit i 3, alternativt 12 måneder. Tilbuddet gælder både for nye og eksisterende kunder.

Tjek Telenors guide på følgende side: https://www.telenor.dk/kundeservice/abonnementer-og-services/mobil/musik-og-apps/viaplay/

Hvordan aktiverer jeg min kode fra Telenor?
Når du har modtaget en e-mail fra Telenor, så skal du bruge ét af de to links som findes i mailen. Det ene link er for kunder som allerede har en aktiv pakke hos os, og det andet link er for kunder som ikke har en aktiv pakke hos os. Sørg for at du vælger det rigtige af disse to links. Når du har fulgt linket, så kontroller at rabatkoden er korrekt tastet ind i højre spalte på bestillingssiden. Du skal huske at skrive både dit fornavn og efternavn samt tilføje et betalingskort til tjenesten.

Hvorfor skal jeg tilføje et betalingskort?
Selvom du har 3 eller 12 måneder gratis Viaplay, skal du stadig tilføje et aktivt betalingskort. Dette er blandt andet pga. vores studiorettigheder samt at vi på den måde kan kontrollere, at du er over 18 år. En krone reserveres ved denne kontrol, men frigøres igen efterfølgende. Du bliver ikke debiteret under dine 3 eller 12 gratis måneder.

Jeg har allerede et aktivt abonnement hos Viaplay:
Din kode vil være gyldig i 6 måneder fra du har modtaget den. Hvis du tidligere har registreret dig med et tilbud hos os, hvor du fx. har 2 gratismåneder tilbage, så kan du ikke registrere dig med den nye rabatkode før du har startet din sidste gratismåned. Bemærk, at har du i dag Viaplay Sport eller Viaplay Total, så kan rabatkoden ikke anvendes, da tilbuddet kun gælder på film og serie pakken til 89,- pr. måned. Det er ikke muligt at kombinere tilbuddet med vores andre pakker.

Jeg har allerede en aktiv gratis prøvemåned:
Vi har et andet tilbud, hvor nye kunder kan teste vores serie- og filmpakke omkostningsfrit i 1 måned. Hvis du er ny kunde med en aktiv gratismåned og vil gøre brug af Telenor tilbuddet, så kontakt vores kundeservice for yderligere hjælp. Klik på den røde knap “Kontakt os” og så hjælper vi dig.

Ændringer ved Telenor abonnement:
Skulle det være sådan, at du afslutter dit medlemsskab hos Telenor eller laver andre ændringer ved dit Viaplay abonnement, så vil dit Viaplay lukkes ned, da du ikke længere opfylder kravene til adgang til tjenesten.

Efter gratisperioden er udløbet, vil Viaplay automatisk overgå til et betalingsabonnement til 89,- pr. måned, men du kan når som helst afbryde dit abonnement, da tjenesten er uden bindingstid.

Jeg har ikke modtaget en kode / min kode virker ikke? 
I tilfælde af at du ikke har modtaget en kode eller at din modtagne kode ikke virker, skal du have fat i Telenor. Du kan kontakte dem døgnet rundt på telefon 72 100 100.

Var denne artikel til hjælp?
56