Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Den angivne e-mail-adresse er allerede brugt til registrering af en Viaplay konto

Hvis du modtager beskeden om, at din e-mail adresse allerede er blevet brugt, betyder det nok at du tidligere har knyttet et abonnement eller kundenummer til kontoen. I stedet for at registrere dig på ny, skal du logge indviaplay.dk med din e-mail adresse samt kodeordet, som du valgte ved oprettelsen af din Viaplay-konto.

Har du ændret leverandør og vil bruge samme e-mailadresse, skal du først kontakte din tidligere leverandør og sørge for, at du afslutter dit Viaplay-abonnement gennem dem. Prøv derefter at registrere dig på ny via signup.viaplay.dk, vær sikker på at du bruger de nye oplysninger. Hvis du mangler nogle informationer, kan du finde disse på din leverandørs hjemmeside, alternativt kan du kontakte dem.

Var denne artikel til hjælp? 69
Kontakt os