Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Det buffer eller fryser kontinuerligt, selvom jeg har en hurtig internetforbindelse.

Buffering kan skyldes mange forskellige ting, og selvom du har en 100 mbit forbindelse, er der nogle ting du kan gøre, for at minimere risikoen for bufferingsrelaterede problemer:

Sørg for at du ikke bruger Googles eller OpenDNS, men at du i stedet benytter din udbyders DNS-indstillinger. Tjek dette på din udbyders hjemmeside.

Du kan også sikre dig følgende:

  • Dit operativsystem, browser og Silverlight player er opdaterede til nyeste version.
  • Luk alle andre programmer der bruger internettet.
  • Prøv at genstarte modem og router.
  • Prøv at benytte kabel i stedet for trådløst internet.

Oplever du fortsat problemer, så kontakt vores support for yderligere fejlfinding.

Var denne artikel til hjælp? 13
Kontakt os