Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Fejlkode 1001 på Samsung TV

Hvis du får fejlkode 1001 på dit Samsung TV når du anvender Viaplay-appen, rekommanderer vi at teste følgende trin:

  • Kontroller status for din internetforbindelse via indstillinger på dit TV. Hvis der ikke er nogen forbindelse, skal du forbinde dit Wifi til TV’et.
  • Tving Viaplay-appen til at lukke. Normalt kan du trykke på returknappen(pilen), indtil appen lukkes ned, og du vender tilbage til app menuen.
  • Hvis ingen af overstående trin fungerer, skal du tvinge TV’et til at genstarte ved at trykke på Start-knappen indtil du ser Samsung logoet på skærmen. Hvis dette ikke sker, skal du tage strømstikket ud i en kort periode og tænde TV’et igen.

Hvis problemet fortsætter efter disse trin, tag gerne kontakt med kundeservice.

Var denne artikel til hjælp? 6
Kontakt os