Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Fejlkode 5001 – hvad betyder det?

Fejlkode 5001 indebærer oftest, at indholdet ikke indgår i din pakke.

  • Har du fx. pakken Viaplay, som indeholder serier og film, så kan du ikke afspille vores sportsudsendelser.
  • Har du den rigtige pakke, så dobbelttjek, at denne fortsat er aktiv. Gå til Kontooversigt —> Håndter pakken på vores hjemmeside.
  • Om du har/har haft flere konti hos os, så tjek at du er logget ind med den konto, hvor du har en aktiv pakke.
  • Har du tilgang til Viaplay gennem din TV-leverandør og fornyligt udvidet dit udbud med nye kanaler? Det kan tage et stykke tid inden oplysningerne kommer til os (sker for det meste inden for 2 uger). Forsøg gerne igen om nogle dage.

I tilfælde af, at du har tjekket alt det ovenstående og fortsat får fejlkoden, kontakt vores support. Klik på den røde knap “Kontakt os” til højre på siden.

Var denne artikel til hjælp? 16
Kontakt os