Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Hvordan skifter/opsiger jeg min pakke hos iTunes?

Skift pakke

Hvis du er kunde gennem iTunes og vil skifte pakke, så skal du først have afsluttet det abonnement, som på nuværende tidspunkt er aktivt. Når abonnementet løber ud, så kan du aktivere din nye pakke. For at afbryde dit nuværende abonnement og få muligheden for at aktivere en ny pakke, kan du gøre følgende:

  1. Tryk på Indstillinger på hjemmeskærmen.
  2. Tryk på iTunes & App Store.
  3. Tryk på dit Apple ID øverst på skærmen.
  4. Tryk på Vis Apple ID. Du skal muligvis logge ind.
  5. Tryk på Administrer under Abonnementer.
  6. Tryk på det abonnement, du vil administrere.

Et abonnement opsiges ved at slå automatisk fornyelse fra. Abonnementet opsiges ved udgangen af den aktuelle betalingsperiode, og du kan herefter vælge den nye pakke. Ønsker du at aktivere den nye pakke omgående, så anbefaler vi, at du starter den ønskede pakke direkte via vores hjemmeside.

Opsig pakke 

For at afbryde dit nuværende abonnement, kan du gøre følgende:

  1. Tryk på Indstillinger på hjemmeskærmen.
  2. Tryk på iTunes & App Store.
  3. Tryk på dit Apple ID øverst på skærmen.
  4. Tryk på Vis Apple ID. Du skal muligvis logge ind.
  5. Tryk på Administrer under Abonnementer.
  6. Tryk på det abonnement, du vil administrere.

Abonnementet afsluttes, når den allerede betalte periode er udløbet. Når du har afsluttet, ser du hvilken dag, som pakken lukkes.

Var denne artikel til hjælp? 101
Kontakt os