Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Hvorfor får jeg en meddelelse om at to streams allerede vises på Viaplay?

Din konto hos Viaplay er personligt, og på nuværende tidspunkt har du muligheden for at afspille op til to forskellige streams samtidigt, uanset om du ser serier, film eller sportsudsendelser. Dette betyder at hvis du har to streams igang, og forsøger at starte et tredje, vil du få meddelelsen, som beder dig stoppe et af de igangværende først.

Hvis du fortsat får meddelelsen efter du har stoppet et af de to igangværende streams, anbefaler vi dig at logge ud og logge ind igen på din enhed. Prøv herefter at starte streamet med det du vil se igen.

Hvis du har set Viaplay hos en ven og glemt at logge ud, kan du ændre dit kodeord på vores hjemmeside. Når du har gjort dette vil du blive logget ud af samtlige enheder indenfor 24 timer. Ændr dit kodeord her.

Var denne artikel til hjælp? 382
Kontakt os