Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke registrere mit betalingskort?

Når et kort ikke accepteres i vores betalingssystem vises følgende fejlmeddelelse: Det var ikke muligt at registrere dit kontokort. Vær venlig at oplyse dine kortoplysninger igen.

Dette kan skyldes følgende årsager:

  • Kortet er ikke et Visa eller Mastercard.
  • Kortet er ikke udstedt af en nordisk bank.
  • Hvis du forsøger at gennemføre bestillingen fra en mobil platform så prøv istedet at anvende en computer. Hvis du bruger en computer i forvejen, så prøv fra en anden webbrowser.
  • For Visa-kort gælder det, at ”Verified by Visa” skal være aktiveret, hvor alternativet er ”Mastercard Secure Code” for Mastercard.  Kontakt din bank eller undersøg på egen hånd i internet banken, ved usikkerhed omkring dette.
  • Der er ikke dækning på kortet. Også ved start af en prøveperiodes skal der være mindst 1 kroner på kortet. Dette frigives igen efter verificering af dækning på kortet.
  • Kortet skal være godkendt til handel på internettet.

Hvorfor skal jeg registrere et betalingskort, når jeg har en rabatkode?
På grund af studiorettigheder og for at kontrollere at du er over 18, skal du tilføje et betalingskort, men den modsvarende rabat vil trækkes når du har indtastet koden og klikket på Anvend. Kontrollér totalsummen inden du slutter dit køb for at være sikker på, at rabatkoden bliver registreret korrekt.

Var denne artikel til hjælp? 59
Kontakt os