Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Jeg oplever vedvarende fejlmeddelelser eller bliver kastet ud af Viaplay-app’en på mit TV

Oplever du at få den samme fejlmeddelse igen og igen, eller bliver du helt kastet ud af Viaplay-app’en, kan det muligvis være en softwarerelateret fejl eller mangel. Enten på Viaplay-app’en (typisk grundet en afbrudt opdatering af denne) eller fordi der mangler en opdatering til selve TV’et.

Prøv at starte med at fjerne forældede og midlertidige filer i Viaplay-app’en på dit Smart-TV (ikke Samsung):

  • Gå til ”Mit Viaplay” når du er logget ind i app’en.
  • Tryk følgende kode ind med din fjernbetjening: 6881
  • Du bør se følgende dialogboks som bekræfter at cookies og cache er ryddet. – Genstart app’en.

Hvis du har et TV af mærket Samsung ryddes cookies, når du logger ud af appen. Tryk på “Start” øverst til venstre og vælg herefter “Indstillinger” i menuen som ruller ned. Log derefter ud og ind igen på ny.

Løser ovenstående trin ikke problemet, bør du undersøge, om der er en opdatering klar til dit TV. Herunder finder du genveje til vores artikler omkring opdateringer på vores understøttede TV-modeller:

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at finde en løsning, hvis du oplever problemer med Viaplay på dit smart-TV, så du skal være velkommen til at kontakte os på supporten.

Har du spørgsmål til opdateringen af dit TV eller til funktioner på TV’et, må vi dog henvise til forhandleren eller producenten af TV’et.

Var denne artikel til hjælp? 23
Kontakt os