Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Kan jeg ændre betalingsdag?

Du kan ændre din betalingsdato på følgende side: account.viaplay.dk/changedate.

Da den dag du starter abonnementet vil blive din betalingsdato hver måned, vil dit nuværende abonnement blive lukket ved ændringen, samtidig med at en ny pakke bliver startet. Det indebærer at du vil blive debiteret for en ny månedsperiode med det samme. Der vil ske en tilbagebetaling af de resterende dage af din tidligere månedsperiode.

Eksempel:

Din betalingsdato er den 16. hver måned og du vil ændre det til den 28. Gå da til account.viaplay.dk/changedate den 28. og ændre betalingsdatoen. Dette vil ske:

  1. Vi lukker din nuværende pakke. Pengene for de resterende dage sendes tilbage til dig, det vil sige dagene mellem den 28. og den 16. i næstkommende måned.
  2. Pakken startes op igen på ny og vi trækker pengene for din nye månedsperiode med det samme.
  3. Dine fremtidige debiteringer vil nu fremover ske den 28. hver måned.

Kvitteringen som dokumenterer tilbagebetaling og trækning finder du i din købshistorik.

I visse tilfælde er ændring af betalingsdatoen ikke mulig / egnet. Informationen på account.viaplay.dk/changedate tilpasses efter netop din betalingssituation. Nogle grunde kan være:

  • Du har en aktiv rabatperiode.
  • Vi venter på din seneste betaling (kontrollér fx gyldighedstiden på dit registrerede betalingskort).
  • Du har startet dit abonnement gennem iTunes.
  • Viaplay indgår i dit Viasat-abonnement.
Var denne artikel til hjælp? 24
Kontakt os