Er du blevet debiteret ekstra den 1. juli og kender du ikke til denne trækning? Læs mere her:

Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Manglende undertekster på Samsung Smart TV årsmodel 2020

Vi undersøger i øjeblikket årsagen til at nogle kunder med Samsung Smart TV af årsmodel 2020 ikke kan aktivere undertekster på Viaplay.

En kommende opdatering af Viaplay-appen på dit TV vil udbedre denne fejl.

Har du ovenstående problem:

Prøv i første omgang at opdatere software og nulstille SmartHub på dit TV. Hvis fejlen fortsat eksisterer så er fejlen endnu ikke udbedret.

Sådan opdaterer du software på dit Samsung TV

– Tryk på menu knappen på din fjernbetjening. (Bruger du Smart remote, skal du trykke på Keypad knappen øverst, så kommer fjernbetjeningen frem på din skærm)
– Vælg Support nederst i menuen
– Tryk på Opdater software
– Vælg Online opdatering (ikke USB)
– TV’et tjekker nu om der en ny version
– Vælg Opdater, hvis der er en ny version
TV’et slukker og genstarter automatisk efter endt opdatering.

Sådan nulstiller du SmartHub på dit Samsung TV

– Tryk på menu knappen på din fjernbetjening. (Bruger du Smart remote, skal du trykke på Keypad knappen øverst, så kommer fjernbetjeningen frem på din skærm)
– Vælg Support nederst i menuen
– Tryk på Selvdiagnose
– Tryk på Nulstil SmartHub
TV’et sletter nu alle dine apps. For at påbegynde automatisk geninstallering af dine apps, gå til Startsiden og godkend brugervilkår.

Var denne artikel til hjælp? 34
Kontakt os