Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Oplever du problemer med at tilknytte dit betalingskort? Læs mere her.

Vi har oplevet at flere af vores kunder, har oplevet problemer når de skal tilknytte og opdaterer deres betalingsoplysninger, hvilket vil sige at man får en fejlmeddelelse som siger at kortet ikke kunne tilknyttes, eller at kortet er udstedt i udlandet.

Vi er i gang med at undersøge problemet, hvis du oplever problemer med at tilknytte et nyt kort, skal du være sikker på at disse informationer passer.

  • Kortet skal være enten Visa eller et Mastercard
  • Det skal være et kort der er åben for køb på internettet.
  • Kortet skal være udstedt fra en Dansk bank
  • Hvis du forsøger at gennemføre betalingen fra en mobil platform, prøv da at anvende en computer. Hvis du allerede benytter dig af en computer, benyt dig da af en anden internetbrowser.
  • For VISA-kort skal “verified by VISA” være aktivt, alternativt MasterCard Secure Code for kort fra MasterCard. Kontakt din bank eller undersøg på egen hånd i din netbank, hvis du er usikker omkring dette.
Var denne artikel til hjælp? 7
Kontakt os