Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Retningslinjer for sociale medier

Vi synes at det er en selvfølge, at vi er der, hvor vores kunder er. Sociale medier giver os muligheden for at besvare spørgsmål, fortælle om vores tjeneste og modtage feedback – hurtigt og nemt.

Din mening er vigtig for os i vores søgen efter forbedringer. Vi tager altid imod spørgsmål, kommentarer og anmodninger med åbne arme. Det er ligegyldigt om du er utilfreds eller blot ønsker at fortælle om den serie, som du ikke kan stoppe med at se – vi sættter stor pris på dit engagement og vi arbejder konstant på at tage bedre imod dig på sociale medier.

Gennem vores tilstedeværelse på sociale medier ønsker vi at bidrage til en positiv og venlig atmosfære. Hvis indlæg eller kommentarer går over grænsen for hvad vi mener er ordentlig tone, vil vi fjerne disse. Hvis en bruger gentagne gange laver sådanne indlæg kan det resultere i en advarsel eller at en bruger bliver blokeret. Når en blokering gennemføres forsøger vi at kontakte brugeren for at forklare, hvorfor vi har valgt at gøre dette.

Hvis du ønsker at rapportere et indlæg eller har spørgsmål om vores retningslinjer for sociale medier, beder vi dig kontakte os ved at klikke på den røde knap til højre på siden.

Var denne artikel til hjælp? 1
Kontakt os