Har du brug for hjælp?

Søg iblandt vores spørgsmål og svar på Viaplay!

Du kan også søge i ofte stillede spørgsmål

Viaplay i udlandet

Efter de nye portabilitetsregler trådte i kraft i april 2018, har du nu mulighed for at tage dit lokale Viaplay med til alle destinationer indenfor EU. Tjenesten fungerer præcis som i Danmark, når det kommer til udbud, teknik og funktioner. Tænk på at kvaliteten af materialet kan variere, da det afhænger af netværkets egenskab og hastighed. Mere information om de almene portabilitetsregler finder du her.

Hvorfor fungerer mit Viaplay ikke i Norge?
Med de nye portabilitetsregler vil du ikke kunne få glæde af din Viaplay konto i Norge, da de ikke er med i EU. Du kan derimod hente mange af vores serier og film ned som offline i Viaplay-appen på din mobil eller tablet, når du befinder dig i Danmark for så at kunne afspille dem offline i lande som ikke er med i EU.

For dig som rejser udenfor EU anbefaler vi, at du henter materiale ned, inden du rejser afsted. Du kan gemme materiale offline på dine mobile enheder, såsom mobil eller tablet. Læs mere om offline-funktionen her.

Rejser du udenfor EU, anbefaler vi også, at du ikke tilslutter enheden til et lokalt netværk, når du anvender Viaplay. Da vi ikke har rettighederne til at kunne vise indholdet udenfor EU, kan det ske at du vil blive blokeret fra tjenesten eller at Viaplay-appen bliver automatisk opdateret, og du mister dermed det downloaded materiale under dit besøg.

Var denne artikel til hjælp? 14
Kontakt os